Имам следния проблем и то не е от днес ама реших да попитам значи като си пусна вентилатора да духа и се чува като виене всякаш като звук от нещо дисблансирано което се върти,на всички степени се чува, но естествено на последната най-много някой имали такъв проблем и как го е решил евентуално
Известие
Collapse
No announcement yet.
Виене от вентилатора на парното
Collapse
X
-
Здравей, пробвай да стигнеш до него през дупката на ерфилтъра, който е под чистачките. Разгледай го добре и почисти с прахосмукачка, вероятно има боклуци вътре. Успехsigpic Alfasud/156 1.8ex
156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6
-
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеМиналото лято имах същия проблем. След известно време тотално спря да върти - оказа се електрониката за поддържане на оборотите на вентилатора.
Благодаря !!!Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
-
Управлението струва около 140лв. но може и да се ремонтира, може обаче и да не стане с ремонт.
Вентилатора се сваля лесно.
Виж дали има лулфтове, ако няма голям луфт пробвай да го смажеш.
От горе до стъклото как ти е уплътнението?
Най-врроятно от там влиза вода и от там надолу към вентилатора и управлението, сещай се по-нататък..........sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщениеУправлението струва около 140лв. но може и да се ремонтира, може обаче и да не стане с ремонт.
Вентилатора се сваля лесно.
Виж дали има лулфтове, ако няма голям луфт пробвай да го смажеш.
От горе до стъклото как ти е уплътнението?
Най-врроятно от там влиза вода и от там надолу към вентилатора и управлението, сещай се по-нататък..........Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
-
При мен се чу виене и пет минути след това изгоря управляващия блок.
Вентилатора е на плъзгащи лагери, като съответно вместо смазка имаха ръжда. Блокира и бум..
Управляващия блок го ремонтирах. Минах ефтино.
Задължително си профилактирай вентилатора.
Не разбрах повредено ли ти е управлението. Моето като изгоря, вентилатора въртеше на макс и не можеже да се изключи.Fiat Stilo 1.9 16V JTD, 2004, комби
Citroen BX-19GT, 85
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD, 01, Distintive - ex
Comment
-
Първоначално публикувано от VladoG Покажи съобщениеПри мен се чу виене и пет минути след това изгоря управляващия блок.
Вентилатора е на плъзгащи лагери, като съответно вместо смазка имаха ръжда. Блокира и бум..
Управляващия блок го ремонтирах. Минах ефтино.
Задължително си профилактирай вентилатора.
Не разбрах повредено ли ти е управлението. Моето като изгоря, вентилатора въртеше на макс и не можеже да се изключи.Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
Comment